Ledig fredag!

Det va inte igår man hade det.. Nu har jag jobbat 10 dagar på raken o känner mig helt färdig.. Har sovit gott inatt iaf och tog mig lite sovmorgon idag oxå. De va jag värd! Hade inte tänkt göra så mycket idag mer än att ta igen mig.. Men det ska iaf bli ett besök hos Kiropraktorn om en liten stund.. Min höft är i lite obalans.. Det trycker på Ichiasnerven, men gör mest ont i höften.. Sista jag va hos Kiropraktorn kändes det jättebra efteråt. Så jag ringde igår och fick en tid redan idag.. Ska bli spännande och se om jag hittar in dit (frölunda/högsbo nånstans).. vanligt vis kommer hon till jobbet men det e ett tag kvar och det känns dumt att vänta för att inte förvärra det ännu mer..

Återkommer kanske senare idag..

Ha en lovely fredag om inte annat! ♥

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0