Helgen går fort..

Vart tog denna helgen vägen?! Tiden går rätt fort trots allt.. Dock har helgen vart trevlig.. förutom igår kväll.. Vi hade vart på Åbytravet på dagen, älsklingen och jag, simmat och badat lite grann.. Senare på kvällen åkte vi hem till Angela o micha för att se Melodifestivalen.. Efter den fick jag sån kramp i magen att vi va tvungna att åka hem.. Dock i övre magen, precis under brösten och det gjorde samtidigt ont bak i ryggen.. En riktigt skum känsla.. Jag kunde varken sitta, stå, eller ligga utan att det gjorde ont.. Så 00.30 var det raka vägen in till Mölndals akuten (kba hade stängt) efter att pratat med sjukvårdsrådgivningen. Fick ta blodtryck, feber, och EKG men allt va som det skulle.. Efteråt försvann smärtan.. Å idag e allt som det ska igen..
Sen blev/blir man väl extra nojjig pga av jag e gravid men det verkar inte vara någon fara med det iaf vilket är huvudsaken!

Idag va jag fit for fight igen så älsklingen och jag drog till Ullared en sväng och mötte upp syrran.. Vi shoppade lite småsaker och sen åt vi lite lunch innan hemfärd igen..

Ikväll blir de så lugnt det kan bli, solsidan och BB väntar...

Ha en bra kväll allesammans! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen... Inte roligt, skönt att det gick över men jobbigt att inte veta varför... Laktulos heter det där som jag pratade om.

Kram kram

2011-03-16 @ 19:58:15
Postat av: Anonym

Ita här...

2011-03-16 @ 19:58:59
URL: http://Itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0