Det e dags för fredagsmys!!

Nyss hemkommen från en hektiskt dag på jobbet.. Folk handlar mat som om vi aldrig mer skulle öppna affären och div tekniska prylar har strulat om vart annat hela dagen.. Med andra ord - en helt vanlig fredag på jobbet! Det som e trevligt på fredagarna nu för tiden är att vi har fredagsmys även i lunchrummet, det bjuds på mingelmat, snacks, frukt och dryck! väldigt trevligt. Dock e det nog bara en liten tid nu framöver då vi e med i Arlas tävling - Sveriges bästa matglädje butik. Ett pris som kan jämföras med en oskarsstatyett fast inom matbutiker! Lite extra pepp för oss som sliter varje dag! Tacksam uppskattning iaf!

Fick ett tips idag på mitt saltlakrits begär - Turkisk peppar - fast den påsen med mjuka bitar i! Smakade på några o det verkar lovande! Alla tips tackas bockas för!



Så ikväll vankas det fredagsmys med tacos och turkisk peppar-götta!!

Ha en mysig kväll allihop för det tänker vi ha här hemma iaf! ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Kanske ska börja hänga på ICA på fredagar efter mitt jobb =)

Ha det nu sååååå mysigt så hörs vi i morgon mitt hjärta =)

Puss

2011-03-18 @ 20:02:00
URL: http://angelasand.blogg.se/
Postat av: Angela

Ja det där med ego-pics fick jag lära mig av en myyyyycket nära vän =)

ses ikväll.

Puss

2011-03-20 @ 10:40:55
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0