Breaking news!

Djungeltrumman har gått på facebook så nu e det ingen hemligthet längre.. Får ju skylla mig själv förvissor som började lägga ut det här.. Tänkte börja lite försiktigt då jag tänkte att inte så många läser min blogg längre. Det va ju ett tag sedan jag skrev.. Men nu det e officiellt iaf o lika bra e väl det! Kul med alla gratulationer.. Både min o sambons telefoner går varma här idag! Så tack alla söta! Vi e superglada och ser väldigt mycket fram emot detta mirakel! Tiden går bara så långsamt.. Fast det e väl som med allt annat man längtar efter.. Rätt som det e så står man där ändå!

Idag e det fredag och jobb väntar.. Ikväll väntar fredagsmys med flygande jacob och lite götta! Ser fram emot en ledig helg sen!

Ha en bra fredag gott folk! ♥


Kommentarer
Postat av: Angela

Hej sötaste...

Ja de va då helvete va de gick fort.



Och på lördag ska vi kolla på Melodifestivalen =)

Då ska jag prata med mini Bengtsson =P

Love U!!!Puss

2011-03-11 @ 11:39:44
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0