Övning ger färdighet..

Nu har min modell gått hem nöjd o glad med fina naglar..Tack för hjälpen Angie!  O även jag gjorde om mina som inte alls blev bra med gelélagret igår eller förregår när det nu va... Köpte nya manikyrlack idag o det gjorde lite skillnad..



Angelas naglar.. den 4:de från vänster är en fejknagel jag bygde upp med gelé o testade..helt ok resultat..Blir spännande att se hur länge den sitter..



O här e mina krokiga fingrar.. med helt ok naglar iaf..

Nu återstår bara resultatet på fredag..

Ber om ursäkt för dålig uppdatering dem senaste dagarna.. Jag e helt färdigt efter jobbet o sover bort dagarna nu.. Gör bara det jag absolut måste..
Imorn bitti väntar sista mötet med föräldragruppen o provtagning innan och efter för att se hur jag ligger till med sprutorna.. Hoppas att jag kanske slipper ta två sprutor med det e väl ingen risk..
Jobbar hela dagen sen..

Nu blir det skönhetssömn!

Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Tack själv gumman ) Jg är jätte nöjd. M tyckte det va jätte fint Och hn tyckte som vi att vänster handen,utan mall, blev bäst =) Kommer förbi senare med väskan. Pöss

2011-07-12 @ 08:35:57
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0