Tjejdejt!

Hade en jättemysig dejt med min fina vän Angie igår kväll.. Vi startade med en alldeles för god pizza nere vid ån i kba.. Det gick ner mer än vad jag trodde.. prutten va nog hungrig.. ;o)
Efter mat o massa tjejsnack gick vi en liten promenad genom centrum innan det va dags att handla götta inför bio-besöket.. Vi såg Bridesmaides.. Jag hade inte direkt några förväntningar då jag hört både ris o ros om den.. Jag tyckte iaf att den va fruktansvärt roligt stundtals och fruktansvärt överdriven/pinsam/löjligt stundtals.. Har oxå hört att det e både en kill o tjej film men jag vill nog säga att det e 2h tjej-dravel! Klart värd att se dock!

Skönt att vara ledig iaf iaf.. Ska till barnmorskan om en stund o kolla till prutten, sen kommer nog mor min på lunch!



Fina Angie!



Fick bara en bild på resterna tyvärr..



En mätt Bengtsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0