Frölunda torg..

Idag har jag vart med svärmor på frölunda torg.. Tanken va att åka till Ullared från början, men vi kom på andra tankar.. Så det blev en sväng där o sedan en sväng på kungsmässan.. Har letat ihjäl mig efter en cd-skiva med avslappningsmusik o andningsövningar men finns typ ingenstans.. iaf som är anpassade för gravida.. Hittade en långt om länge på nätet idag så jag har beställt hem den så får vi se vad det e för något..

Annars va det dåligt med shopping.. Hittade några småsaker bara för skoj skull..



En liten väska till matlådan från lagerhaus o en rolig liten burk på 75% rea från Village!

Nu väntar jag på att maestro ska komma hem så vi kan ha fredagsmys! Nu har han äntligen semester oxå! ♥

Kommentarer
Postat av: Ita

Var du inne på BOKIA? Kram

2011-08-06 @ 07:45:20
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0